Opłacalność posiadania bloga z artykułami

Nie należy być doświadczonym pozycjonerem, żeby mieć świadomość tego, że jakość i fachowość treści publikowanych na serwisach www posiada coraz większe znaczenie. I nie chodzi tu już tylko o zwiększanie czynnika user-friendly, ale o przygotowywanie takiej witryny do w jaki sposób najlepszej akceptacji przez roboty wyszukiwarek. Tym samym wzrasta również jakość treści publikowanych na różnego rodzaju blogach – firmowych, oficjalnych, tematycznych, prywatnych czy społecznych. Jaki to natomiast posiada wpływ na SEO?

Okazuje się, że zupełnie znaczny, jeżeli weźmie się pod uwagę fakt, że to w tej chwili na takich blogach zamieszczane są w wielu sytuacjach linki pozycjonujące. Właściwie utrzymany blog z artykułami ma przede wszystkim większą siłę przebicia pomiędzy innych blogów tego rodzaju. Jest pozytywniej oceniany przez roboty Google, zyskuje w oczach użytkowników, posiada szansę na uzyskanie większego PR oraz dodatkowo Trust Ranku, co obecnie ma bardzo duże znaczenie. by jednakże taki blog odniósł sukces w internecie, musi być systematycznie uzupełniany o nowe, wartościowe, ciekawe i głównie poczytne treści. Częściej blog z artykułami jest tworzony w formie tematycznej: zawiera jedynie content z konkretnej tematyki, skupia się na kilku połączonych ze sobą wątkach. Wbrew pozorom wielotematyczność sprawia, że elegancja takiego bloga znacznie maleje, bo wszyscy ludzie wchodząc na stronę www oczekują konkretów z danego tematu, a nie typowego misz-maszu. W dodatku prócz dbałości o wartościowe artykuły należy także zatroszczyć się o stałe linkowanie takiego bloga, by utrzymywał się na wysokich pozycjach w SERPach.

Więcej informacji znajdziesz: blog.