Pozycjonowanie stron a PR

###

Pozycjonowanie stron www – chyba każdy użytkownik globalnej sieci zetknął się już z tym pojęciem. Przy tym, wielu osobom może się wydawać, że jest to dziedzina, którą można zajmować się zawodowo w praktyce bez żadnego doświadczenia. Ponieważ pozycjonowanie stron internetowych polega przede wszystkim na zdobywaniu linków, więc coraz popularniejsza staje się opinia, iż pozycjonowanie nie jest niczym niełatwym, wystarczy jedynie siedzieć przed komputerem i spamować, gdzie się da. A to potrafi wszakże każdy…

Tymczasem pozycjonowanie stron internetowych jest dziedziną, w której sukces odnoszą w rzeczywistości nieliczni. Osoby niedoświadczone, polegające na opiniach innych , a oprócz tego na informacjach dostępnych za darmo w Internecie, w większości wypadków swoimi nieudolnymi staraniami doprowadzają do tego, iż dana witryna zalicza tzw. filtr albo ban w Google. Gdy trzeba później wydostać witrynę z filtra lub bana, pozycjoner amator w ogromnej liczbie przypadków wycofuje się, nie mając pojęcia, co dalej robić. Tak więc poleganie na niedoświadczonym pozycjonerze lub własnoręczne pozycjonowanie może okazać się zupełnie nieopłacalne.

By ustrzec się przykrych konsekwencji związanych z nieumiejętnymi działaniami takich osób, warto skorzystać z usług kogoś polecanego przez znajomych, którzy mieli już okazję sprawdzić kwalifikacji danego pozycjonera. Odpowiednim rozwiązaniem jest jednakże zapoznanie się z ofertą firmy, dla której pozycjonowanie stron internetowych to główna dziedzina działalności. Można wtedy posiadać stuprocentową pewność, że poczynione starania nie pójdą na marne, lecz przyczynią się do wzrostu obrotów inwestycyjnych.

Mało osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem wytworzyć coś co będzie współgrało ze sobą doskonale. Zwiększając ponadto sprzedaż naszego produktu. Jednakże jak to należy zrobić?

 Jak wiemy Public Relations w ogromnym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z sposobności dotarcie do klienta z produktem. Bądź również drugim zadaniem takiej notki jest kreowanie marki w oczach ewentualnych kupujących. Jedynym co należy zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto wykorzystywać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się nieomalże w sposób automatyczny. Drugą wielką zaletą takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do naszej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo przecież nie powinno dziwić, że w artykule o ofercie danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.

W jaki sposób więc zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym wręcz, że należy to robić dla genialna firmy. Natomiast dlaczego firmy nie korzystają z takiej możliwości. Wydaje mi się, że nie mają odpowiednich kompetencji żeby ten potencjał wykorzystać.

Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.